Greys anatomy börjar i dag :D

Dagen med stort D :D haha eller, nja kanske inte. Den kommer ju inte än på ett tag ;) 
Men i dag börjar greys som jag ska titta på och som jag har väntat på att få börja kolla på igen ;D Så nu i dag ska jag bänka mig framför tvn och sen ska jag kolla på film med robbin ^^ Kan ju kanske vara dags att kunna göra något sådant igen, de va ett tag sen bara han och jag kollade på en film, förutom big bang theory. Så det ska bli lite myspys i kväll i af^^ 
Det har varit en riktigt bra dag i dag, hittills! Jag börjar kunna röra armen mer och mer, dock så gör det fortfarande ont i armen. 
Men deär ju bara 6 dagar sen jag ramlade och gjorde illa mig, och det kan ta upp till 6 veckor innan det blir bra i armen så det är bara att kämpa på. 
Det går framåt med gruppuppgifterna vilket är najs, Det känns mkt bättre med dem nu också och man ser bara mer och mer att man har kommit någon vart ^^ 
Det är många saker som kommer att kunna fixas nu under detta året, och det känns som om det är mkt som också även är gjort, jag längtar också nu bara mer och mer till Irland, och det är inte så många månader kvar, nu den 9 mars så är det prick två månader kvar tills vi åker ^^ Wiiie! :D
Så snart kan an mer och mer börja planera för vad vi ska göra och hur vi ska lägga upp våra dagar där^^ 
Sen  så i sommar kommer det också bli mycket planeringar och min förhoppning på att man ska lyckas få  ett sommarjobb, och så man kan åka utomlands nå mer och speciellt nu när det händer lite mycket andra saker som  man vill kunna göra. Pallar inte att sitta hemma en hel sommar utan att göra något medan alla andra jobbar, fy tusan va tråkigt! Men har fått nobben på två sommarjobb som jag har sökt, men har två till som jag kan hålla hoppet uppe om en i af ^^ 
 
Jag har  nog köpt allting till det som kommer kommas skall ^^ Det är nu bara lite småsaker som man vi ska göra nu och sen kolla lite mer om va för mat och lite sånt vi ska ha, kläning, kläder,löshår och tiara är klar, skor har jag redan sen innan, behöver inte köpa några särskillda för detta tillfälle könner jag ^^ 
Sen så har ju robbin allting klart också så det är ju skönt. ^^ 
 
Men snart börjar vi igen från efter lunchen ^^ Ska bli så skönt ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: