Valborg!

Den va en rätt så bra morgon, en bra förmiddag fram till lite före 12 :/ Så fick jag se något som jag aldrig hade sett eller ville se :/  En stackars katt blev påkörd mitt framför ögonen på mig och jag såg allting, så jävla hemskt. Började fan gråta :'( Det sjuka är att man tror verkligen att det inte är sant då de händer, men johodå.. Önskar verkligen att de inte hade hänt, stackars ägare!
 
 

I dag så är det äntligen valborg! Och vi ska ha myskväll ^^ Så det blir spelkväll och allt sånt mys ^^
Får se om det blir några bilder ^^
I dag har jag Passat Ludde en liten stund, eller ja har varit dit och gått me han. Så träffade jag en av mina gamla klasskompisar och hennes ursöta hund! Och luddde tyckte att de va kul att träffa dem men han va lite feg då hennes hund ville leka xD haha ludde e sån fegis! XD
Men vi ska grilla med fina vänner och så ^^ Ska försöka fota lite i af ^^
I morgon är nog min ring klar också asså vigselringen! :D
Va in och kolla på robbins som va klar, men den va verkligen vacker! så får se om man kan hämta dem på fredag eller ihelgen ^^ Underbart! :D
 
Nu sitter jag med  färg i håret och i förrgår så klippte malin mig, så nu kommer de bli perfa ^^ Men bild kommer sen ^^
I morgon ska vi åka till svärmor och ha en dag med robbins släkt på hennes sida ^^ ska bli underbart skoj ^^Ska bli skönt att få träffa alla där igen ^^ Men hoppas jag kommer bli nöjd med resultatet i dag med håret ^^ Eller om jag ska behöva gömma mig xD
 
Men ska ner och skölja ur detta snart och sen ska jag faktiskt ta mig ut och hänga tvätt för andra gången i dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: