Lana de sista timmarna :)

De är ju söndag nu, så jag och robbin ska snart hem och sova, eller då vi har spelat klart. Jag och Malin har verkligen köttat lol i dag ^^ Simon och Robbin har också varit med på ett Ex antal Games ^^ Nu på slutet har vi spelat med Jonas och Calle, och vi har vunnit varje game ^^ Men de gjorde vi också med Simon och Robbin ^^ ! 
Nu har man fått Miss fortune som jag har bara väntat på att få^^ Så nu ska jag kolla efter flera gubbar som jag vill ha så kan man spela för att tjäna i hop till dem också ^^
 
Va ska man göra i dag? (sönda) jag ska famimej ta och gå igenom garderoben, jag ska städa hela lägenheten och bara chilla efter det, men först av allting så ska jag faktiskt bara sova och tänker stänga av mobilerna så jag får sova, tänker inte vara trött på måndag för att man blev väckt klockan 9 eller så. Moment 2 börjar nu snart av denna kursen så det ska bli skoj att se hur detta moment kommer att vara ^^ 
Blir nog kanske lite mer lol i dag och sen att man ska försöka hinna med att göra mera ^^  
 
Äh,  nu ska vi spela mer:D Fyfaaaan Vilken bra helg! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: