Vampyers diarys maraton^^

Är hängig i dag och det är lite jobbigt, så jag har inte sovit något på hela natten. Jävla hals, men i natt SKA jag sova bra och jag SKA till skolan i morgon. Jag måste dit, och jag måste bli  pigg och friskare till Ullared, som är på fredag vi ska åka ^^ 
Så i dag kollar jag på Vampyers diarys och jag är på säsong 3^^ Fina Malin har lånat ut hennes fina dvder till mig så jag kan kolla på det ^^ 
 
Jag har fått för mig rätt mycket roligt som jag vet vad och hur jag ska göra för att jag ska trivas med allting. Jag sov ca 2 timmar i sträck, och då drömde jag en massa fina saker ^^ 
 
Funderingar  på vissa som ska finnas i mitt liv, och jag vet inte varför eller hur de fortfarande ska finnas i mitt liv om de ändå inte gör något snällt för mig.. Jag börjar ju själv inse vilka sanna vännerna är och jag kommer bara lägga energi på dem.
Tidigare i veckan så tog en gammal före detta kompis.. Hon fick mig att känna mig som  nobody igen, någon som de bara kan göra. Jag vill bara att få ut jobbiga människor från mitt liv så jag slipper jag höra eller se dem.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: