Glader choklader :D

Mitt liv börjar äntligen kännas lite lättare på många sätt ^^ Även fast jag inte är världsbäst med att plugga, men det kommer bara mer och mer! Och det känns bara bättre och bättre, så i dag har jag träffat två lärare. Fått förklarat vad de är som ska göras och hur det ska göras. Jag har fått en mentor som jag tycker verkar superbra! Allting börjar falla på plats allt mer och mer :D
Snart ska jag röra mig mot bussen hem, och jag ska snart träffa en som ska köpa en bok åt mig ^.^
Sen ska jag hem och greja till 1000!  Först då med en massa pluggning ;) Samt att jag ska städa också såklart, har lite saker som ska göras inför fredag ^^
 Bara älskar denna mannen! Är verkligen hela mitt liv! Min själsfrände som jag aldrig skulle kunna leva utan<3 Han vill jag bara ska vara pappa till mina barn<3
 

Det känns riktigt bra att man ska få åka hem snart^^ längtar hem och kunna överraska älsklingen med god middag och sen att han och jag ska bara ta de lugnt och mysa lite i kväll^^ Även ska jag ju plugga hur mkt som helst i dag och i morgon, men jag ska fakstiskt ta mig tiden och gosa med min bliviande man i framtiden ^^
 
I morgon får jag sova lite längre^^ Vilket är skönt!
Nej nu ska jag börja packa i hop mig ^^ bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: