Tisdag :)

Har inte skrivit på ett tag, så fy skäms på mig! Men va ska jag börja ? Hade ju en mysig helg hos Stina^^ slutade med att jag hade feber på söndageftermiddag/kväll.. INTE KUUUL! Men inte nog med det, fick världens magvärk som började lite smått i lördagskväll och har hållt i sig, men det hasr inte varit så mycket  i dag sån tur är!
Febern är borta i dag så jag ska gå till skolan i morgon :D YAAY! Så jag kan vara med och fixa med grupparbetet! :) Och sen har jag också min grupp i morgon efter skolan, så jag kommer att komma hem väldigt sent. Men det är helt okej för mig ^^
I går fixade jag lite julklappar och i dag är alla inslagna^^ Köpte också en julklapp till åt min älskling ^^ Så jag hoppas att han kommer bli väldigt glad över det han kommer att få utav mig^^
 
På lördag sen då så ska vi och malin och simon åka och äta på churtstreet saloon och gå på en bio sedan:) Det ska bli så sjukt mysigt att få göra det och som en liten bonus också att de har firat 6 månader och jag och robbin har firat 7 år och 7 månader samt också bara för att göra något lite extramysigt då när vi ändå har så mycket annat att fira ^^
Vet att jag snart också kommer att få reda på en till uppgift som jag har kompletterat ^^ så jag hoppas att det visar sig att jag har gjort det superbra! Så det är ett godkänt :D
Bara att jag blir godkänd så är jag nöjd^^ Börjar ju också snart min fjärde termin :O Det är fan helt sjukt att det har gått så fort som det har gjort!
Men nu är det bara att se framemot allting som är det roliga som vi alla ska göra :D Det är så mycket olika saker som vi ska göra nu under våren som kommer och det kan inte bli annat än bara roliga saker! :D
Men mest utav allting så längtar jag bara efter Irland och när vi ska åka dit ^.^
Veckan kan gärna få gå fort så vi kan få lördag :D Det är det jag längtar till mest just nu :D fatta va kul :D ?! Och detta har varit planerat så sjukt länge också att vi ska åka :D Tycker att det är viktigt i bland också att kunna  göra saker i bland för att kunna njuta!
Man kan inte bara göra saker som är tråkiga, och man måste kunna lägga lite pengar på sig själv också ^^ Den diskussionen hade jag med några för ett tag sen ;) Och just för att kunna lägga en liten summa på sig själva då och då så kan man ju göra annat också :) Betyder ju inte att man kan rå om sig själv och kunna få rå om sig själv riktigt ordentligt:)
 
Nej nu ska jag fortsätta plugga och får se hur länge lusen ligger still i knä;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: