Tenta i dag igen

I dag hade man tenta igen, fyfan va mycket man har! Två tentor denna vecka och sen en tenta till på tisdag! Så min påskhelg kommer att bestå av att bara plugga  i stort sätt! Sen har man tre saker utöver man ska göra, som är från komvux,  En sak  är redan klar, så det är bara ett prov  som jag ska ha det den 10 april. Att det finns såna steg i livet som jag tar varje dag, efter allting som har hänt...
Först Csn, sen allting annat som de känns som om de rasar för mig.  Att den lilla bit jag står på inte är något särskillt att stå på längre. jag blir bara mer och mer frustrerad och det kommer skäert hålla i sig resterande.
 
På tisdag är det tenta igen. Och då är det muntligt. Läskingt värre, vilket jag aldrig har gjort.  Eller en gång tror jag, men va typ helt jävla lost! Det är sjukt att jag kan känna mig så jävla lost som jag gör.med muntliga tentor, men de kanske kan göra så de går vägen denna gången då.  Sen är det bara en omtenta till, och jag har börjat rensa bland mina vänner också på fb från en sak till en annan. Tycker inte att vissa platsar på min fb längre ^^ Vet inte riktigt själv hur jag ska tänka eller göra med allt ^^
 
I morgon ska man ta bort stygnen och sen ska man städa och göra lite mer saker här hemma, ska även plugga, nöta och nöta in massa olika saker som jag ska göra nu två veckor och det är fullproppat med saker som man ska tänka på att göra, Vet inte alls hur jag ska hinna med att göra allting som ska göras nu faktiskt, hela påskhelgen i stort sätt kommer jag plugga och nöta in sakerna.
 
Vad  säger denna bilden eller texten för er? Va betyder den?
 
 
 
Nu ska jag välla terra malin lite mer på skype och sen ska jag plugga till jag spyr och sen sova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: