Grattis till Världens bästa farmor!

I dag fyller min farmor år^^ Och då blir hon 81 i dag^^ Ska försöka att åka dit någon dag så man kan säga grattis ^^
 
 
Sen i dag?
Jo jag har haft Tenta som de kändes att de hade gått bra, det var mycket som satt kvar efter föreläsningarna! Sån tur är.. Får se efter läraren har rättat mitt prov. Nu sitter jag med nästa prov som ska göras i morgon. Gäsp, skulle gärna gå och sova, men det får vänta, i dag var jag till kära komvux ^^ det var skoj att se att lärarna vart så glada att se en ^^ Man saknar komvux massa nu! Men det är saker som har hänt i dag också, som är jobbiga, men det kommer inte kunna få mig att backa, för de har mina vänner sett till. Nu tog jag en paus från allt och sitter och pratar med malin, pratade tidigare lite med stina och Jenny också ^^
 
Fått mycket stöd i dag som jag verkligen har behövt att få. Jag är glad att jag har dem som stöttar mig igenom detta och att jag snart kommer att kunna få lite mer ro i själen förhoppningsvis.
 
 
Jag kan inte göra annat än att blicka framåt. Tack alla underbara som hjälper/stöttar mig, ni ska veta va de betydet och va det gör med mig, kan inte känna mer än lycka för det hela.
 
 
En lånad bild.
Detta stämmer in såå bra på mig och mina bästa vänner!
 
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: