hmmh....

Det är mycket tankar som har gått nu under de senaste dagarna. och det är mycket som står lika dant med mycket som förr, försöker så gått som möjligt att få allting att gå så som jag har tänkt mig att de ska göra.  Det är rätt mycket planer som har gjorts, mycket planeringar inför 2014 m.m. Till och med inför 2015.. Det är ju sjukt hur allting går så fort.
 
Zelda har blivit rundare och de lär nog snart vara dags för henne att få missebebisarna snart. I dag gick det nästan med linserna, får se hur det går nästa gång, ska ner om en vecka igen. Bus kom äntligen in efter ett par dagar ute, så jag inte behöver vara orolig att något som har hänt henne.  Det kommer nog bli en bra vecka, det har varit lite motgångar, men det är inte farligare än det. Ska snart gå med Rex sista promenaden och sen ska jag greja lite innan man ska sova, ska duscha kallt och sen bara däcka i sängen.
 
 
 
Min finaste bus<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: