Drömmar om allting, livet.. framtiden

Alla har väl drömmar  och mål som de vill att man ska uppnå? Jag har en hel del mål som jag bara ska fixa. Och några kommer nog ta ett par år ändå att göra det. Jag vet vad jag vill få ut av framtiden gifta mig, skaffa barn och sen kunna åka utomlands med min familj och även kunna umgås nära och kära. Ha ett bra jobb som jag älskar att jobba med. Kunna känna  lyckan att kunna stå där en dag och köpa ett hus, flytta in och ha det hur underbart som helst. Känslan sen att kunna vara gravid och sen veta att man får ett barn som är det finaste gåvan. Att sen få gifta sig med Robbin är den drömmen, att kunna ha någon som älskar mig för den jag är utan att någon som inte är jag. Sen att jag får ha mina fina djur också såklart. Det är något som är riktigt viktigt för mig. Att ha fina djur och ha fina barn och en fin man. Som jag redan är förlovad med. Irland är också en dröm att få åka till. Sen allt positivt som kommer att hända. Det längtar jag till. För att jag vet att det kommmer bli underbart. Det finns så mycket jag vill göra redan nu. Men det kommer inte att bli av med alla sakerna som man vill göra. Men Först kommer ullared och sen kommer Irland. Irland är nog det jag mest ser fram emot just nu.
 
Nej nu ska jag städa lite ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: