Torsdag :)

I morgon  blir de simma med Malin igen :D Och få låta knä få slappna av lite ^^ Sen har jag hittat en sak som jag vill köpa till Robbin i alla hjärtans dagspresent! Men får se om de går att fixa den till dess ^^ Det kommer nog bli en fin alla hjärtans dag detta år^^
 
Kitty vill ha en sådan kanin :)
IRland :) Åh va jag längtar att få åka dit :D

IRLAND :D hösten eller 2014? De e den stora frågan ;D

Tyckte  denna bilden va så fin,  så lånade den från fb. Det säger något bra som jag tycker är sant!
IRland :D
 
Jag ska köpa en ny kamera då till jag och malin ska åka till Irland^^Jag längtar och längtar ! Önskar att tiden kunde gå lite fortare :D .. Snart kommer de ju bli Ullared också ^^
Sen kommer en fin väns 20 årsfest som jag ser framemot :D  Samma med att man ska klä ut sig och då ska jag vara fotbollsspelare och robbin ska vara stifler ;D
Haha.. Längtar till så mycket till allting ^^
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: