Jahadå, nog finns de människor till allting..

Det finns verkligen människor till allting, att ha saker och säga om en när man inte ens känner mig eller robbin särskillt bra, hur fan kan man vräka ur sig att Robbin inte kommer kunna bli en bra pappa?! Och att de sen också är fel att jag och robbin ska gifta oss sen?! För de första så känner de personerna fan inte robbin på de  stadiet. Om det verkligen inte har träffat MIN robbin så tycker jag inte att man ska uttrycka sig om de heller! Menar jag älskar honom, och jag vet hur han är. Jag har snart delat mitt liv med honom i 7 ÅR! Och sen att jag ljuger om mitt knä.. haha kom igen ! klart att jag ska spela offer och tyck synd om mig! För i helvete! Väx upp!
 

Så här på kvällen har jag snackat me tre fina vänner ^^  Snacka om att jag längar till i morgon!  Få bada och sen motionssimma :D Umgås med folk :D På måndag ska jag göra klart vårt grupparbete som jag och en till tjej i klassen ska göra. Så på tisdag så blir det redovisning. Det är verkligen intressant med allting. Jag har sökt tre sommarjobb, ett på Gröna lund, ett i furuvik och ett på Ullared :) Och sen har jag sökt till Malins jobb och sen samma i Gävle. Så 5 sommarjobb! Det är  ju ändå bra!  Men ska kolla efter fler jobb^^
 
Men nu ska jag kolla klart på  tv och sen ska jag nog ta och sova ^^


Kommentarer
Postat av: Stina

Robbin kommer bli en fantastisk pappa och make. Tro mig. Vi har kännt varandra hela livet och tror de finns få människor som känner varandra så bra som jag och Robbin gör. skit i folk, du och jag vet va som är sant!

Svar: Ja de tror jag å, för jag vet vilken fin person han är, men jag blir så sjukt arg hur en människa kan säga såna saker om honom, men det är turen ändå att de närmsta vet hur han är och vet att han kommer bli fantastisk! Ja vill de tro saker så får de göra de, vi vet i af sanningen !
Kida

2013-02-07 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: