Funderingar..

Har lite funderingar på olika saker, men det kommer en tid som det kommer att bli superbra med allting!  Just nu längtar jag bara till man kan åka  till Irland, att få komma från Sverige en sväng, komma och få se andra ställen^^ Och sen har jag och robbin aldrig varit utomlands tillsammans ^^  ÅHHHH! Kan det inte bli Irland nu :D ?!  Med malin har jag varit utomlands med  förr ^^ Då var vi i Italien ^^ Och hjälp så skoj vi hade :D haha, man saknar alla roliga minnen när  man var där! 
Genom att prata om det så längtasr man bara mer ^^ Men först ska jag åka till Ullared faktiskt ^^  Det ska bli så skoj  detta år ^^  Verkligen att år som kommer vara mitt år ^^ Och jag längtar också till sommaren 2014 ^^ Underbara åren som kommer att komma ^^ och förhoppningsvis kanske kunna bestämma om man kanske snart kan tänkas att gifta oss också ^^  Skulle vara skoj att få vara robbins fru ^^  nej nu ska jag nog ta och greja lite till eller om jag ska  kolla klart  på big bang theory ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: