Redan söndag igen! :O

Det är redan söndag, och det känns som om helgen har gått cpfort! Gillar inte att all tid går så fort som den gör, men de visar bara på att jag vet hur fort all tid går och att man ska ta vara på tiden.
Men om två dagar är det nyår och man kan börja njuta igen till en trevlig mysig dag med tre fina vänner och min underbart fina sambo! Detta kan inte bli så mkt sämre inte :) Så i morgon ska jag ner till Tierp en sväng och göra lite ärenden och sen möta upp fina stina som ska med mig hem sen och spendera nyår med oss :)
 
På fredag ska jag till läkaren och sen på tisdagen börjar skolan igen, känns som om tiden går på tok för fort med allt! Ska försöka att plugga lite också så det blir saker som ändå blir gjorda. Och sen så börjar man att man ska stå inför klassen och prata i 3 minuter om någonting man kan. vilket jag tycker är jättesvårt! det som kommer att bedömmas är ju hur man framför det hela, och jag har inte ens kommit på vad de e jag ska prata om. Men det löser sig säkert. Men de kommer att gå så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: