Fredag redan

Det har gått ruggit fort, det är redan fredag och snart är det nyår. Nyårslöften har jag, och det är såna som jag ska klara också ^^ Det kommer vara en termin och ett nytt år framför mig som jag ska klara utan problem. Jag ska kämpa till allting bara kör på ännu mer.
Har ni några nyårslöften :)?
Det känns som om det kommer bli en bra vecka som kommer, och tänka sig, man börjar snart i skolan igen, det har gått på tok för fort allting!
Men man ska kämpa för det man tror på, och det kommer kah att höra nu, för nu ska det gå allting ^^
I går så va de jättetrevligt, trevlig stämmning och allting bara va superkul. Vi spelade spel och vi åt god mat och fick supergod efterrätt ^^ Vi kom hem vid klockan 10  på kvällen och jag va så trött då för då hade man lekt nästan hela dagen med Stella ^^ Så sjukt roligt att man kan ha så roligt som vi hade det :D
 
I morgon ska jag faktiskt ta och vara med malin en heeel dag :D , vi ska ha en myspys dag och vi ska bara umgås och ha det riktigt bra ^^ Allting kommer att bli super!
I dag har jag varit i stan med svärfar och mina två svägerskor, men jag gick bara med en utav dem. Medan den andra mötte upp deras kusin som skulle vara med henne över helgen :)
Jag köpte i af två par trosor, en behå och en grå långärmad tröja med en text på, samt en body spasch ^^
Älsklingen lanar med några stycken och jag sitter hemma, har städat en massa och det är bara nu på kvällskvisten som jag har suttit här bara :P Och även har jag försökt att rätta ett av mina arbeten så mycket som möjligt ^^ Känner mig rätt så duktig när det gäller att plugga, men har varit lat nu ett par dagar så nu ska jag sätta fart med det ^^
Ska be Malin att läsa igenom och hjälpa mig lite med arbetet ^^ Just att få hjälp med meningsbyggnader och kanske lite stavning så det inte blir helt galet ^^
Men nu ska jag ta och bädda ner mig och ringa älskling och säga god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: