Fredag och hemstudier

Är lite låg i dag, men det känns som om det är ett steg fram och sen två steg bak. Men jag vet inte bara om det är för att man inte hänger med för 5 öre med något.  Det kommer att bli en tuff termin för mig, jag vet  att jag kan klara det utan problem. Eller att det kan bli en utmaning, men ingenting som jag inte kan utmana direkt. Sen är det en period snart som jag säkert kommer att deppa ihop på, snart är det två månader sen farmor dog och sen den 20 september så är det ett år sen vi  lät lurven somna in, något som känns riktigt jobbigt!  Jag saknar lurven  varje eviga dag. 
Men jag vet att lurven har det bra eller bättre nu, men att ha inte finns hos mig är ännu jobbigare. Turen är att jag har världens finaste vänner  som förstår mig i de hela, att jag saknar världens finaste lurv. Och jag saknar farmor också hur mkt som helst!  är så sjukt, arr hon inte finns  längre<3
 

I dag ska jag åka en sväng till mamma och pappa, och vi får en ny frys i dag också^^ Men de e ju nice som tusan. Äntligen ska jag börja läsa efter dagens saker att göra.  och sen ska jag börja plugga mer till Tentan  som man ska få ha muntlig! Tänk vilka bra lärare som verkligen finns där och  gör så man ska kunna klara sakerna utan att man ska behöva misslyckas hela tiden som de känns som om jag gör hela tiden!  Jag går på låga varv i dag och känner mig lite deppig, jag vet inte riktigt varför. Men något är det som gör att jag känner mig så låg. mamma och pappa har varit så snälla emot mig hela tiden, i dag så hjälpte de mig igen.  Jag älskar mina föräldrar och de gör verkligen allting jämt för mig, och de  som dömmer mig eller mina föräldrar vet inte något om dem.  De e dem som alltid finns där och ställer upp som är vuxna, eller ja, förutom vännerna. Men mamma och pappa är något som verkligen är på ett annat sätt. De dissar inte mig i af som jag kan känna i  bland över de så kallade vänner! 
Jag är annars  glad i dag, att jag  har  så många saker att se i framemot^^ Som ullared, och i morgon, men jag ska faktiskt plugga och städa i dag vilket som behövs nu :P Kattungarna växer så de knakar! De går alldeles för fort! Men jag längtar verkligen till alla roliga sakerna utan att känna de konstigt med sakerna. 
Men jag är rätt lycklig i dag men  bara lite låg. 
 
Aja ska kila i väg nu^^ 
Bye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: