Måndag snart ullared!

Ullared är på fredag,  och i morgon är det sista april. Blir skola från 8 till 12 kanske, får se va gruppen tycker och hur länge vi ska vara kvar. Visar sig och ser de då ^^ Tentan kändes rätt så bra, hoppas bara att de går hela vägen =)
I morgon kommer malin hit, så vi ska ha lite spelkväll och lite mys ^^ Får se om man kanske går ner till majkasan och rakerterna som skjuts^^ Men det är rätt okej att bara vara hemma också^^ Menar  är lite mer för att vara hemma  nu mera ^^
 
Katterna sover, på två olika  ställen,  Rex på de tredje stället.Det kommer vara många frustrerande veckor till, att man får vänta på allt som ska komma och allting.
 
I helgen så var jag och malin  till Ängskär, guuud va fint de var! Har nog inte sett de så fint någon gång! Så jag lad upp lite bilder på instagram^^ Tycker verkligen att det var jättefint, och jag vill gärna åka dit igen, så de kanske blir att bada dära i sommar ^^.
Sen så fick robbin oss att vara med på softkrig, tror att han gillade de massor ^^ haha han njöt nog utav att vi spelade, första svängen tog lite längre tid, men den va helt okej ^^  och sen gick två timmar hur fort som helst! De  bara swischade för bi ^^ hahah^^
 
I dag blev de inte att träffa jenny, för hon ligger hemma i magsjuka.  Så de får bli en annan gång ^^ 
 
Så i dag blev de lite annat som blev gjort och i kväll så ska jag vrålplugga ^^
 
Så på fredag är det tenta  och då ska man sitta på bussen ner mot Ullared, så tur är ju att det är  en onlinetenta som jag ska göra  ^^ Så jag vet i af att jag kan göra den, men det känns som den är rätt svår, och att de har lagt allting  som ska vara inne samtidigt  som online tentan ska vara, visst turen är ju att man får ha boken, men man lär ju hinna plugga också, de e ju inte bara en sak som man ska göra, utan flera olika saker som ska göras,och visst det är ju typ klart med grupparbetet, men ändå. Man har ju asmycket som ska göras! De e sjukt mkt som händer och sker, och det bästa är att man får ha boken och bläddra i ^^

 
Klockan kommer att ringa halv 6 i morgon och å blir de skola
^^ Det ska bli skoj att få se och få tänka mer med stress ^^  så nu blir de att vrålplugga ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: