Helgen och Ängskär :)

Helgen har verkligen varit super, något som behövdes,  Malin och jag drog ut till ängskär i går, fytusan va fint det är där, vi tog med oss junior också, han tyckte verkligen om att bada, han dök nästan i, i af med alla tassarna. haha, snacka om att man kommer att sno med sig honom då man ska åka och bada, de skulle vara superkul! =) Att ha en hund som tycker om att bada är aldrig fel! :D
I dag har vi gått många långa promenader och sen har vi lekt med Rex ^^ Han gick fint bredvid sidan då man sa åt han att gå fint ^^ Så de gjorde han så gulligt! Gick fot till han fick gå i väg löst ^^ Han går nästan bättre lös än i koppel.
Snart åker vi till Ullared, och dit längtar jag ! Ska bli så skönt att få komma i väg och bara få handla kläder och sen se va malin tycker hur det är där nere :)
Jag är klart i Naturkunskapen, den är G och Sen har jag klarat en omtenta med 5 hp:) Det går bara bättre och bättre^^
Snart kan de hända mer saker :D  Snart är de också sista april, ska nog spela lite spel och bara umgås med härliga människor och mina fina djur :D Längtar dit också ^^  I morgon har jag tenta och  jag vet inte alls hur det kommer att sluta, har inte pluggat så mkt på det, men det blir nog bra ändå ^^ Efter tentan så ska jag Träffa Jenny ^^ Har inte träffat henne sen i december.
Nu ska man vara lite social ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: