Tisdag

Bara några dagar kvar till nästa tenta. Det är rätt skönt, för att jag har bara tre saker kvar i denna kursen. Sen är jag klar. Visst jag har en tenta kvar, men de kommer. Jag känner mig bra, jag vet att det kommer att finnas saker som kommer att spela in med olika saker. Jag känner att jag har mycket stöd. Jag vet att jag kan klara av de mesta om jag vill. Och just när de gäller forskning så kommer de att gå segt. Men kommer ändå lyckas. I dag gjorde vi klart grupparbetet. Så nu vet man exakt va som ät kvar att göra. Nu sitter man på bussen hem och ska hämta rex hos mamma och pappa. Och i morgon är de skola igen och mer plugg. Men lika bra att kunna plugga så mycket som vi gör nu. Nästa vecka börjarden nya kursen:). Sen förhoppningsvis lättare nätr de kommer till pedagogik:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: