Sleptime:-)

U ska jag snart sova. Ska upp rätt tidigt i morgon och då blir de promenad med rex och sen blir de plugg. Är fett trött och verkligeb känner att jag snart lär få sova lite. I morgon ska greja lite och så. Men de är kul... När man får höra av andra va de tycker och va de säger att de ska göra. Men är för fega för att göra. Jag kanske inte jämt är världens bästa person, men jag vet i af va jag håller på med när de gäller mitt liv och de personerna i min närhet. Man kan aldrig tvinga någon att gilla någon. Stämmer inte personkemin så gör den inte de. Så är de bara. Jag är faktiskt glad över att vara den änniskan jag är, jag är inte rädd för att lära mig nya saker, jag är inte rädd för att stå upp för mig heller. Jag klarar mer än va andra kan tro. Men jag är mig själv. Och nu skiter jag i dem som inte hör av sig eller vill bara att andra ska ta kontakt... Har fått nog med de mitt liv. Men till positiva saker är att jag vet bara mer och mer saker om mig själv och va jag själv vill göra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: