Onsdag =) Och en av mina bästa vänners födelsedag :)

I dag är det ingen vanlig dag =), I dag är de världens Bäst Nicole år :D Grattis <3
I dag har det varit min hemmastudiedag =) Så jag har kompliterat en uppfift =) Så de e äntligen klart ^^  Även har jag fixat här hemma (=  Och tvättat, och sen har jag grejat ^^ Vaknade rätt sent, men nog har jag hunnit det mesta som jag har viljat hinna med på det mesta i alla fall :)
Mina sötnosar =), trodde inte att Zelda skulle bli så här bra  vänner och bara myser hela tiden =)

Min junior :D Helt klart som bara myser med mig ;) haha nejdå, men han är nog allt min vän alltid :D
Vovven :D
 
 
Det  är det snöar ute  och de har de gjort hela dagen och Rex är mysig och har myst hela dagen och tittat på mig när jag har pluggat så har han haft huvudet i mitt knä  och tittade på mig när jag pluggade och jag kunde inte sluta  le och tänka vilken mysig hund jag har! Han är  lik på så sätt min lurv. Ludde låg också ofta med huvudet i mitt knä, jäla myshund! Önskar att jag fick bara ha mysiga hundar hela tiden :D
 
Nej, nu ska jag bara chilla lite och gosa med min a fina<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: