Tisdag=pluggning ^^

I dag har jag skrivit klart den jävla uppsatsen :D Som jag har slitit me så mkt! Engelska är verkligen inte min grej! MEn ska kämpa gärnet och skabara klara det :D

I dag försov man sig så klart. LYCKAT!!Men i morgon ska jag ställa larm på TRE mobiler +en väckarklocka :D:D Det ska bara gå :D:D..
Prick om en vecka ska jag in till uppsala och kolla på en student ^^ Ska bli skoj att se ^^ Har ju aldrig kollat på en inne i uppsala  så någon gång ska ju vara den första med ^^

I dah blir de lite kladdkaka och vaniljvisp och de ska bli sååå jävla gott! :D
Sen i morgon efter skolan ska jag träffa en kompis =) Det ska bli jätteroligt och sen hoppas man på fint väder så man kan ut och gå :D



Loooove! :D Lilla söta kisse katt! Gosade lite me henne lite snabbt i dag ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: