Måndag!

Snacka om att man var trött i morse när man skulle gå upp, skulle gärna ha sovit en bra stund till. Men på torsdag får jag sova en stund extra.
I dag gjorde man prov, samma prov 4 gånger! Det är rätt sjukt att det inte har fastnat än hur jag ska göra med subtitutsmetoden och additionsmetoden. Jag har kollat på bondestam och sen har min lärare förklarat, och jag tycker att det har varit rätt lätt att förstå då, men resten av tiden så när man sitter hemma och pluggar så går det knappt, skulle verkligen behöva lite mer tid, men 5 prov plus nationella är kvar. Sen så hoppas jag att jag klarar matten och lyckas få ett G.
Men det blir inte något latande på helger eller så, utan det blir att plugga som en idiot! Och det ska jag verkligen, nu har jag min sista chans. För sedan tänker jag inte lägga ner någon mer tid på matte. Tycker att det bara blir svårt och mer jobbigt än va de redan är för mig.
Plus alla proven  så har jag en inlämningsuppgift som ska in plus en annan och även två stora uppsatser. Vilket jag har gjort det absolut sista på Engelska Uppsatsen, och sen att skicka den till en vilt främmande människa som jag inte känner, fast vi har gått i samma klass i 1 termin. Det är läskigt. Speciellt när jag inte är jättebra på gramatik och hur jag ska formulera mig i Engelska. För att förstå Engelskan och lyssna på det är inge problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: