Jobbiga minnen som bara dyker upp =/

Ja som rubriken står.. Jag är lite nere i dag och blir  bara så i bland.
Tänker för mkt och bara blir ledsen över just de sakerna, det har gått två månader och 1 dag sen allting hände :( Och tänker fortrarande  hur mycket som helst på det. Går om och om med det i huvudet om och om igen. Försöker hänga med på vad allting handlar om, som jag nog aldrig kommer att göra. Lite tur är i af att min helg kommer att bli bra. Att få umgås med familj och bara ska ha det superbra. Som jag längtar efter massor! Och på söndag ska man upp till huddik och vara där till på tisdag. Kan nog vara bra att få komma i väg en sväng och få annat i tankarna.


Men jag ska börja tänka mer framåt och sikta på dem som verkligen tycker om mig och verkligen bryr sig om just den jag är och inte den jag tycker de ska vara. Men jag saknar 2010 så hilma mycket!
Där jag inte hade särskillt mycket bekymmer och hade bara människor som tyckte om mig.




Saknar högbergsskolan med alla vännerna som va där. När man hade den tryggheten med gymnasiet. Så som jag känner och ser det.
Ska försöka sova nu så jag orkar upp tidigt i morgon och ska i väg och greja en massa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: