..

Det är mycket funderingar som försegår i mitt huvud nu, det är så mkt som har hänt känns de som. Asså de e ju inge som har hänt så utan bara känslor som har kommit ut bara.
Det är som jag har börjat tappa kontakten med vännerna :/ Lite surt! Men det kanske bara är en svacka just nu som har kommit just nu bara. Det blir nog bra ändå  för att jag pratat ju så mkt som möjligt med mina vänner som jag försöker med i af.
Är nog bara lite nere just för att de känns som om jag har tappat kontakten med en av mina vänner, eller ja.. Börjat för att den vännen vill knappt prata längre med en känns de som och att man inte riktigt duger.. :/


Men det som är positivt är att jag har haft en superbra dag i uppsala och haft superskoj. Träffat en underbart snäll vän som jag inte har träffat på superlänge! Och sen träffat lite nytt folk ^^ Massor av fun!

På söndag blir det att åka till Huddik och vara där i två dagar.Tur är att mamn har lov så man inte missar skolans lektioner här hemma i alla fall! :)
Nu ska jag gå i säng snart tror jag :)

Natti<3


Kommentarer
Postat av: My

Hej gumman! Hoppas att du inte känner att jag inte vill prata med dig. Jag har bara fullt upp hela tiden! Kram

Svar: Tack my:) För står att de e massa att göra. Kram
Kida

2012-04-18 @ 23:39:16
URL: http://mysjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: