Måndag :) 6 dagar kvar ;D

Om 6 dagar så sitter vi på Bussen mot Västerås :) Så dert innebär att det bara är 7 dagar kvar till Göteborg :) Så det är typ 6 dagar och typ 14 timmar till man är nere i Göteborg :D Och då är det ju inte så långt kvar egentligen till man träffar Nicole :)
I dag har jag gått en mil och Cyklat en mil.  Så nu är jag helt slut i fötterna och i huvudet ^^ Men nu har man typ gått och Cyklat 4 mil under tre dagar ^^ Det är ju asmycket! Så jag kommer nog vila lite i morgon som jag tror  nu i af :)
I morgon ska jag städa och Greja lite, har lite granna att göra nu. Har inte hunnit det jag har viljat hinna. Och sedan jag har så många gärn i elden. Jag är så glad att jag har mina vänner. Det ända som är väldigt synd bara är att jag bor rätt långt i från alla vänner,jag har bara två vänner som bor riktigt nära. Och en som bor  med en mils avstånd. Vilket är inte så långt, menar är ju bara att cykla dit ^^
Jag vill hinna med så mycket, men det är ju nästan så  att man sover bort hela dagen och sen blir man så lat poå eftermiddagen. Men det blir nog superbra :)
I dag har man varit jävligt lat! Man har handlat kom hem halv 11, gick och lag sig, sov till halv 3 och sen cyklade man med mamma och sedan så åkte  man hem och lagade mat. Ut och gick med två vänner och nu sitter man hära.
Jag har inte bara liiite längtan! I veckan får jag min surfplatta :D Och på fredag blir det grillning :D Ska bli asroligt och bara kunna umgås med vänner och ha hunden med sig så han får vara ute hela dagen med oss. Så man får hoppas på att det blir fint väder då bara :D
Sen på lördagen ska man bara gosa med katterna och hunden eftersom jag kommer att åka i väg sen till Göteborg, jag kommer att sakna djuren såklart. Men det ska bli skoj även att få komma i väg. behöver sånt i bland att få komma i väg och bara få släppa allting utan att behöva oroa sig för småsaker. Och att man kan få lite lugn och ro med allt och få komma i väg och bara för att kunna få slappna av, utforska Gbg :D Och liseberg som jag har längtat efter ett helt år:D<3 Just att kunna få åka med Nicole och Robbin :D Det kommer att bli en så sjukt rolig vecka.
Vad ska man mer hitta på? Jo i veckan ska jag in med elin till Gävle så vi kan köpa ben and jerrys ^^ Sen är det inte nog så mkt mer som händer;D  Men just nu längtar jag bara till jag får min surfplatta :D Så man kan ladda ner alla appar och spel så man har något att göra när man ska åka ner :D:D
 
 
 
Minnen från förra året :D Undrar hur många bilder det kommer att bli denna vecka när vi kommer att åka ner :D Hoppas i af på mååånga :D
Jag älskar staden! Det är något som jag verkligen längtar efter! jag är så glad att man har haft råd att åka. Biljetter av mamma och pappa i födelsedagspresent de kan ju inte bli så mycket bättre :)
Nej nu ska jag kolla på Wallander :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: