Bio,och en mils promenad med Rex och en bra vän :)

I Fredags va de möte och sedan blev det bio, vi kollade på spindelmannen  och  den va huur bra som helst! =D 
 
I dag gick jag gick jag och annamika  en mil med Rex ^^ Så nu ligger han och sover. Och i morgon blir det promenad till mamma och pappa och vi och hundarna ska ut i skogen och plocka blåbär och svamp ^^ Awesume ;D
Medans älsklingen ska ligga hemma och sova :D
Och jag måste bara säga att jag har världens bästa pojkvän! =D I morgon ska jag beställa en surfplatta om den hinner komma till på fredag, annars beställer jag den efter göteborg resan ;D
Och i dag(söndag) Så  är det prick en vecka till vi ska åka till Sala till svärmor ;D och på måndag är det prick en vecka till Göteborg :D Snacka om att jag längtar som en jävla tok! :D
Jag vet inte riktigt va det är som händer när jag vet att det närmar sig med Göteborg:D Men jag blir alldelses sprallig och alla känslor kommer på en och samma gång :D
Så på måndag får jag träffa bästa vän som jag inte har träffat sen midsommar. så det ska bli underbart! :D Tänka sig, att vara i göteborg i mååånga dagar jämnfört med förra gången. Få vara med bästa vän ännu längre tid  :D Hur underbart är inte de?! :D
 
Jag är en rätt lycklig person :) Allt i kroppen bara spirar och blommar inom mig nu ^^ Det känns som om allting bara går mer och mer framåt och inte ett ända steg tillbaka. Kallas att man är på riktigt rätt väg som man ska gå på. Ingen nojja över något eller något som jag har riktigt dåligt självförtroende över. Vara  den personen jag gillar och bara bry sig om mig själv lite mera. Och måste lära mig att inte lyssa på alla va de tycker och tänker om mig. För det  är ju jag, och det finns faktiskt människor som gillar mig, precis som jag är..
Jag är väldigt glad i dag, eller just nu. Känns verkligen som om ingenting kan stoppa mig.
Jag ska försöka hitta på nå skoj nu i veckan innan man ska åka i väg till göteborg^^ Och sedan har jag gjort en lista på allting som ska göras till dess^^ Allting ska vara fint och snyggt ^^ Så¨allting är på sin plats och att man har hunnit med det som skall göras ^^
Nu senare under söndagen ska jag ut och plocka svamp med mamma och hundarna, ska nog plocka lite blåbär också ^^ Ska nog försöka baka något med det å :) Och frysa ner lite kantareller ;D
 
Nu säger vi alla god natt hära :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: