Fredag kväll :)

Hmm, vet inte alls va jag ska göra längre :/ Men något skoj hittar jag säkert på ^^ Jag ska nog sätta mig och sy lite ^^ Och i morgon ska man åka och fira Jennys lillebror ^^ Och jag ska nog hitta lite skoj att köpa senare å ^^ haha ^^ Har hittat lite kläder jag nog ska köpa ändå ^^ Men får se när man gör det och allt så ^^ Ska först och främst fixa så man kan shoppa lite mer än vanligt i Ullared :)
 
I dag har det bara varit dåligt väder :/ Men det ska nog bli bra till allting i alla fall ^^ Att man ska få komma i väg och greja lite senare^^ Gud va man känner sig ovan med allting hör runt om med skola och att orka med att hinna med på allting som händer runt omkring. I onsdags när jag åkte hem så såg jag en bilolycka, någon som hade åkt in i räcket. Brandkår ,polis och ambulans var på platsen. Det var nästan överdrivet läskigt att se. Men jag hoppas att personen klarade sig. Men det såg riktigt läskigt ut och det var första gången jag såg något sådant, i verkligheten och inte bara på tv.
 
I morgon kommer det nog inte bli något bloggande i af. Ska vara social hela kvällen och kommer att blogga på söndag ingen. Och jag hoppas på ett rätt bra väder i morgon i af ^^ Så det inte blir jobbigt att gå  sen om man hinner bli full innan man kommer dit man ska ;) haha ska nog ta de väldigt lugnt med  drickandet ^^ Bara dricka lite granna i af ^^ Ska ha supertrevligt ^^


 
Är verkligen taggad nu :D Och ska bara ha det absolut det bästa :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: