Fredag = hemmastudier==)

I dag är det hemmastudier flr mig, vilket kan bli skoj ^^ Ska kolla efter böckerna och lite sådant i dag och hoppas på att man kan beatälla böcker snarast! eller om man tar sig till bibilioteket ^^ Det märks^^ Det har varit två intensiva dagar nu för mig. Är inte alls van att gå upp tidigt och åka i väg sådära. Men det löser sig alltid ^^ Och det kommer bara bli bättre och bättre för mig känner jag :D
Vi är en bra stor klass, mer människor än va jag är van vid:) Men alla verkar verkligen supertrevliga!! JAg har redan börjat prata med folk också! STORT PLUS!! Blygheten kanske försvinner, men en av mina rädslor kommer att vara om några veckor som jag ska hålla tal för hela klassen! Och vi är ca 60 personer! HJÄLP!! Men det är något som man måste träna på :) OCh jag är så lycklig utöver, jag känner att detta verkar rätt för mig också :) Så skönt att känna så :) Att man inte alls behöver tänka på allting annat som man annars brukar gå och grubbla på. Just nu är jag bara förvirrad om alla salarna man ska lära sig att hitta till ;) Men de två dagarna vi har gått i skolan har kännts väldigt bra! :D De må  jag säga :D:D .
I morgon ska vi åka på en liten utflykt ^^ haha, men vi ska träffa kompisar och mamma och pappa ska vara hundvakt :) Snällt det :)  Jag är väldigt glad faktiskt ;)
 
NEj nu ska jag väva nu medans jag är hos mamma coh pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: