Måste få skriva av mig allt skit som jag innebär

Jajaja! Nu ska jag verkligen bara gnälla av mig så jag slipper vara så jävla arg sen... För att jag tål mkt, men det kommer till en gräns då bägaren kokar över. Och i dag har den gjort det, jag har sovit 4 timmar  i natt som var och nu väntar jag på nästa. För att veta att allting lugnt.. Och jag är arg, less och kommer förmodligen att vara det mer sen..

Men då undrar jag verklogen om man inte kan få vara lite sur då och då. Jag måste bara i bland få skriva ut allt jävla skit som innebär överallt. Jag får alltid höra att jag aldrig gör något och att jag aldrig kan fixa skolan eller något. Men vet man va?? Jag har bra betyg tro de eller ej.  JAG KAN ENGELSKA!! Och jag kan fan mer än va alla tror..
Och min hund som ingen tror att jag kan sköta eller mina djur över huvudtaget, så jävla störande... Jag vet va jag kan och va jag går för.. Sen skiter jag fullständigt i va alla andra säger om mig, för att dem som snackar skit om mig vet inte ett dugg om mig. Faktiskt..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänk såhär, dom som snackar är dom som är avundsjuka.

Dom som ej kan vara lika bra som du och inte kan komma upp till det stadiet där du är!



Du är bra, bättre bäst!

Svar: Tack :)
Kida

2012-04-29 @ 13:01:17
URL: http://callesflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: